Regulamin
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO "STONE SKIRTS"
obowiązujący od 1 lipca 2016 r.
§ I. Postanowienia ogólne
1.
Niniejszy
Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą
elektroniczną.
2.
Niniejszy
Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod
adresem
www.stoneskirts.pl.
3.
Sklep
internetowy, działający pod adresem
www.stoneskirts.pl, prowadzony jest przez przedsiębiorcę wpisanego do Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej i prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą
„Stone Skirts Anna Szczygielska” w Białymstoku (15-869) przy ul. Białostoczek 22A,
posiadającego numer NIP 5423071300 oraz
numer REGON 200745573.
Dane
kontaktowe: „Stone Skirts Anna Szczygielska” ul. Białostoczek 22A, 15 – 869 Białystok.
Adres
poczty elektronicznej: kontakt@stoneskirts.pl.
Numer
telefonu: 886 – 676 – 406.
4.
Ilekroć
w niniejszym Regulaminie użyte są wymienione poniżej terminy należy przez nie
rozumieć:
a.
Klient
– osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą
prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a która dokonuje
Zamówienia w ramach Sklepu internetowego
STONE
SKIRTS
;
b.
Klient
hurtowy – Klient będący osobą fizyczną, osobą prawną lub jednostką
organizacyjną nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają
zdolność prawną, a który dokonuje Zamówienia hurtowego w ramach Sklepu
internetowego
STONE SKIRTS
bezpośrednio w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową.
Celem uzyskania statusu Klienta hurtowego konieczne jest poinformowanie
STONE SKIRTS drogą elektroniczną na
adres marketing@stoneskirts.pl o chęci uzyskania statusu Klienta
hurtowego. Klient hurtowy dokonujący dalszej odsprzedaży prowadzonej zwłaszcza
dla konsumentów detalicznych, zobowiązany jest do właściwego oznaczenia
zamówionych towarów zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymogami. Cena towaru
w dalszej odsprzedaży przez Klienta hurtowego nie powinna być niższa od ceny
towaru w Sklepie internetowym
www.stoneskirts.pl. W przypadku obniżki
(promocja/wyprzedaż) cen regularnych towarów w Sklepie internetowym
www.stoneskirts.pl Klient hurtowy ma prawo również dokonać zmiany poziomu cen towarów z
zastosowaniem cen minimalnych jak w Sklepie internetowym
www.stoneskirts.pl. Część zapisów Regulaminu dotyczy wyłącznie Klientów
hurtowych, co jest wprost określone, w pozostałych przypadkach zastosowanie
znajdą postanowienia Regulaminu dotyczące Klientów;
c.
Kodeks
Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 z
późn. zm.);
d.
Konsument
– Klient będący osobą fizyczną, który dokonuje czynności prawnej z
STONE SKIRTS niezwiązanej bezpośrednio
z jego działalnością gospodarczą lub zawodową, w szczególności który składa
Zamówienie w Sklepie internetowym. Część zapisów Regulaminu dotyczy wyłącznie
Konsumentów, co jest wprost określone;
e.
Regulamin
– niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach Sklepu
internetowego
STONE SKIRTS;
f.
Sklep
internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem
www.stoneskirts.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać
Zamówienia, prowadzony przez
STONE
SKIRTS
;
g.
STONE SKIRTS – przedsiębiorcę
wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej i
prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą „Stone Skirts Anna Szczygielska”
w Białymstoku (15 - 340) przy ul. Ułańskiej 5, posiadającego numer NIP 5423071300 oraz numer REGON 200745573;
h.
Towar
– wszelkie produkty prezentowane w Sklepie internetowym;
i.
Umowa
sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta
pomiędzy przedsiębiorcą wpisanym do Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej i prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą
„Stone Skirts Anna Szczygielska” w Białymstoku (15-869) przy ul. Białostoczek 22A (wejście B),
posiadającym numer NIP 5423071300
oraz numer REGON 200745573, a
Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu;
j.
Ustawa
o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o
świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.);
k.
Ustawa
o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta
(Dz.U. z 2014 r., poz. 827);
l.
Zamówienie
– oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy
sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru;
m.
Zamówienie
hurtowe – oświadczenie woli Klienta hurtowego, zmierzające bezpośrednio do
zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
Minimalna wartość zamówienia hurtowego wynosi 2.000,00 zł netto (słownie: dwa
tysiące złotych). Towary nabyte w ramach Zamówienia hurtowego nie podlegają
zwrotom i wymianom. Część zapisów Regulaminu dotyczy wyłącznie Zamówień
hurtowych, co jest wprost określone, w pozostałych przypadkach znajdą
zastosowanie postanowienia Regulaminu dotyczące Zamówień;
n.
Zamówienie
Pre-Order (Przedsprzedaż) – zamówienie przedpremierowe (przedsprzedaż) dotyczyć
może każdego Towaru. Zamówienia Pre-Order składane są z wyprzedzeniem na Towar
jeszcze niedostępny. W opisie takiego Towaru widnieje informacja z dokładną
datą realizacji i wysyłki takiego zamówienia. Zamówienia Pre-Order są
realizowane niezależnie, w terminie określonym każdorazowo w opisie danego
Zamówienia i nie podlegają formie płatności "za pobraniem".
5.
Niniejszy
Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego, w szczególności
warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach Sklepu
internetowego, zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług
świadczonych w ramach Sklepu internetowego oraz zasady postępowania
reklamacyjnego.
6.
Wszystkie
towary znajdujące się w asortymencie Sklepu internetowego są fabrycznie nowe.
7.
W
celu korzystania ze Sklepu internetowego Klient powinien we własnym zakresie
uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego z dostępem
do Internetu.
8.
Klienci
mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza
zamieszczonego na stronie głównej serwisu
http://stoneskirts.pl/pl/content/3-regulamin oraz pobrać go i sporządzić jego
wydruk.
9.
Informacje
o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry
techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w
rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
§ II. Zasady
korzystania ze Sklepu internetowego
1.
W
celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze
świadczonymi w ramach witryny usługami, Sklep internetowy podejmuje środki
techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa
świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i
modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w
Internecie.
2.
Kupujący
wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Sprzedającego w
celach związanych z realizacją zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia
1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2002 Nr 101 poz. 926).
3.
Klient
zobowiązany jest w szczególności do:
a.
niedostarczania
i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści
propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne
prawa osób trzecich;
b.
korzystania
ze Sklepu internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w
szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń;
c.
niepodejmowania
działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu internetowego
niezamówionej informacji handlowej (spam);
d.
korzystania
ze Sklepu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla
STONE SKIRTS;
e.
korzystania
z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu internetowego jedynie w
zakresie własnego użytku osobistego;
f.
korzystania
ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także
z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
§ III. Procedura
zawarcia Umowy sprzedaży
1.
W
celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy
wejść na stronę internetową
www.stoneskirts.pl, dokonać wyboru produktów, podejmując kolejne czynności techniczne w
oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.
2.
Wybór
zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do
koszyka.
3.
W
trakcie składania Zamówienia, do momentu naciśnięcia przycisku „Potwierdzam
Zamówienie” lub równorzędnym Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych
danych oraz w zakresie wyboru Towaru. W tym celu należy kierować się
wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
4.
Po
podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich
niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia.
Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:
a.
przedmiotu
zamówienia;
b.
jednostkowej
oraz łącznej ceny zamawianych produktów lub usług, w tym kosztów dostawy oraz
dodatkowych kosztów (jeśli występują) wraz ze wszystkimi należnymi podatkami
oraz innymi składnikami;
c.
wybranej
metody płatności;
d.
wybranego
sposobu dostawy.
5.
Minimalne
Zamówienie hurtowe, które będzie przyjęte do realizacji przez
STONE SKIRTS wynosi 2.000,00 zł netto
(słownie: dwa tysiące złotych).
6.
Zamówienia
hurtowe powyżej 10.000,00 zł brutto (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
wymagają przedpłaty w wysokości 50% wartości zamówienia.
7.
W
celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu,
podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie
przycisku „Potwierdzam Zamówienie” lub równorzędnego. Zamówienie złożone za
pośrednictwem Sklepu internetowego pociąga za sobą obowiązek zapłaty.
8.
Wysłanie
przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z
STONE SKIRTS Umowy sprzedaży, zgodnie z
treścią Regulaminu.
9.
Po
złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zawierającą ostateczne potwierdzenie
wszystkich istotnych elementów Zamówienia, w tym potwierdzenie otrzymania Zamówienia
wraz z załącznikami w formacie
„pdf”
w postaci pouczenia o prawie odstąpienia od umowy oraz wzoru oświadczenia o
odstąpieniu od umowy.
10.
Umowę
traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail,
o której mowa powyżej.
11.
Umowa
sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
§ IV. Dostawa
1.
Dostawa
Towarów nie jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się
pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
2.
Dostawa
zamówionych Towarów odbywa się za pośrednictwem Poczty Polskiej
S.A. (wysyłki międzynarodowe) lub za pośrednictwem firmy DPD (wysyłki
wyłącznie na terenie Polski). Szczegółowe koszty dostawy zostaną wskazane w trakcie
składania Zamówienia.
3. Każdy model Stone Skirts wymaga indywidualnego czasu przygotowania, dlatego termin realizacji jest określony przy każdym, poszczególnym produkcie. Jesteśmy 100% polskim producentem.
4.
Klienci
mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza
zamieszczonego na stronie głównej serwisu
http://stoneskirts.pl/pl/content/3-regulamin oraz pobrać go i sporządzić jego
wydruk.
5.
Utrwalenie,
zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych
postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie Klientowi na
podany adres e-mail oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej Towar
paragonu lub faktury VAT.
§ V. Ceny i metody
płatności
1.
Ceny
Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym
podatek VAT.
2.
Klient
ma możliwość uiszczenia ceny w następujący sposób:
a.
przelewem
na numer konta bankowego Alior Bank: 36 1140 2004 0000 3202 7490 6638,
Dane do przelewu:
Stone Skirts Anna
Szczygielska
ul. Ułańska 5
15 – 340 Białystok
W tytule przelewu należy wpisać numer zamówienia/faktury oraz imię i
nazwisko osoby (lub nazwa firmy) składającej zamówienie.
b.
płatnością
w systemie Paypal.com i Przelewy24.pl (systemy bezpiecznych i błyskawicznych
płatności elektronicznych);
c. przekazem pocztowym
3.
Klient
winien opłacić zakupiony towar/towary najpóźniej w terminie 3 dni od dnia
zawarcia Umowy sprzedaży.
4.
Klient
hurtowy winien opłacić zakupiony towar/towary w terminie:
a.
przy
pierwszych dwóch zamówieniach hurtowych – w formie przedpłaty za towar;
b.
od
3 do 10 zamówień –
STONE SKIRTS wystawi
fakturę z opóźnionym terminem płatności (7 dni);
c.
od
11 zamówienia – na wniosek Klienta hurtowego
STONE SKIRTS wystawi fakturę z opóźnionym terminem płatności (14
dni), jeśli wcześniejsze faktury były opłacane terminowo;
d.
w
przypadku nieopłacenia faktur, o których mowa w lit. b i c w terminie, zostanie
zastosowany ponownie system przedpłaty za towar.
Postanowienia określone w
niniejszym punkcie nie mają zastosowania, jeśli Zamówienie hurtowe opiewa na
kwotę powyżej 10.000,00 zł.
§ VI. Uprawnienie do
odstąpienia od umowy
1.
Zgodnie
z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r.
poz. 827) Klient będący Konsumentem, który zawarł za pośrednictwem Sklepu
internetowego umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od tej umowy
bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
2.
Pouczenie
o prawie odstąpienia od umowy, zawierające w szczególności informacje o
sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy oraz o kosztach zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy, które ponosi Konsument, stanowi
załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu. Konsument ponosi również koszt wysyłki przy wymianie towaru.
3.
Bieg
terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument
objął towar w posiadanie lub w którym wskazana przez Konsumenta osoba trzecia inna
niż przewoźnik weszła w posiadanie towaru. W przypadku umowy, która obejmuje
wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach bieg
terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument
objął w posiadanie ostatnią z rzeczy, ostatnią partię lub część lub w którym wskazana
przez Konsumenta osoba trzecia inna niż przewoźnik weszła w posiadanie
ostatniej z rzeczy, ostatniej partii lub części. W przypadku umowy, która
polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez określony czas bieg terminu do
odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia w posiadanie pierwszej rzeczy.
Dla pozostałych umów bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od
dnia zawarcia umowy.
4.
Zgodnie
z art. 30 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r.
poz. 827) Konsument może odstąpić od umowy informując
STONE SKIRTS o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze
jednoznacznego oświadczenia wysłanego na adres
STONE SKIRTS, bądź adres elektroniczny Sklepu określone w pkt. 3. §
I. niniejszego Regulaminu. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć
korzystając z formularza, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego
Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe i może nastąpić w dowolnej formie.
STONE SKIRTS poinformuje Konsumenta o
otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
5.
Do
zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie informacji
dotyczącej wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem
terminu do odstąpienia od umowy określonego w pkt. 1. § VI.
6.
W
przypadku odstąpienia od umowy, umowę tę uważna jest za niezawartą. Jeśli
Klient będący Konsumentem złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim
STONE SKIRTS przyjął jego ofertę,
oferta przestaje wiązać.
7.
W
przypadku odstąpienia od umowy, Konsument ma obowiązek zwrócić towar
niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym
poinformował
STONE SKIRTS o
odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy, jeśli Konsument wyśle
towar przed upływem 14 dniowego terminu na adres
„Stone Skirts Anna Szczygielska”, ul. Białostoczek 22A, 15 - 869 Białystok.
8.
Konsument
zobowiązany jest ponieść bezpośrednie koszty wysyłki za zwrot jak i wymianę Towaru.
9.
W
przypadku odstąpienia od umowy
STONE
SKIRTS
niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania
oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie
otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Jeżeli
konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy, zwykły sposób
dostarczenia oferowany przez
STONE
SKIRTS
, STONE SKIRTS nie jest
zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych
kosztów.
10.
Zwrot
płatności zostanie dokonany przez
STONE
SKIRTS
przy użyciu tego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument,
chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże
się dla niego z żadnymi kosztami.
11.
STONE SKIRTS może wstrzymać się ze zwrotem
płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub
dostarczenia przez Konsumenta dowodu odesłania towaru, w zależności od tego,
które zdarzenie nastąpi wcześniej.
12.
Konsument
ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania
z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i
funkcjonowania rzeczy.
13.
Zgodnie
z art. 38 ustawy z dnia 30 kwietnia 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z
2014 r., poz. 827) prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie
przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
a.
o
świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną
zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że
po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od
umowy;
b.
w
której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana
według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego
zindywidualizowanych potrzeb;
c.
w
której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub
mająca krótki termin przydatności do użycia;
d.
w
której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym
opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na
ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało
otwarte po dostarczeniu;
e.
w
której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na
swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
§ VII. Reklamacje
zakupionych Towarów
1.
STONE SKIRTS jest zobowiązane do dostarczenia
Klientom Sklepu towaru bez wad fizycznych i prawnych.
STONE SKIRTS ponosi wobec Klientów odpowiedzialność za wady towaru
na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks
cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.), w szczególności w art.
556 i następnych Kodeksu cywilnego.
2.
Jeżeli
rzecz sprzedana ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu
od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta
wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.
3.
Klient
nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
4.
Reklamacje
należy składać na piśmie za pomocą formularza reklamacyjnego, którego wzór
stanowi załącznik nr 3 do niniejszego Regulaminu. Klient może również złożyć
reklamację w dowolniej formie, bez konieczności korzystania z ww. formularza.
5.
Zgłoszenie
reklamacji winno zawierać w szczególności: imię i nazwisko, adres do
korespondencji, adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który ma zostać
wysłana odpowiedź na reklamację, jeśli Klient życzy sobie otrzymać odpowiedź na
reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej, datę nabycia towaru, rodzaj
reklamowanego towaru, dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia, żądanie
Klienta, a także preferowany przez Klienta sposób poinformowania o sposobie
rozpatrzenia reklamacji. Wraz ze zgłoszeniem reklamacji należy dostarczyć
STONE SKIRTS dowód zakupu towaru. Może
to być na przykład kopia paragonu lub kopia faktury, wydruk z karty płatniczej
albo inny dowód zakupu towaru.
6.
Klient,
który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany na koszt
STONE SKIRTS dostarczyć wadliwy towar
na adres
„Stone Skirts Anna
Szczygielska”, ul. Białostoczek 22A, 15-869 Białystok
.
7.
STONE SKIRTS rozpatrzy i ustosunkuje się do
reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia
reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany
zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.
§ VIII. Reklamacje w zakresie
świadczenia usług drogą elektroniczną
1.
STONE SKIRTS podejmuje działania w celu
zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika
z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie
wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
2.
Klient
zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić
STONE
SKIRTS
o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu
serwisu Sklepu internetowego.
3.
Nieprawidłowości
związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać mailowo pod adres marketing@stoneskirts.pl .
4.
Zgłoszenie
reklamacji winno zawierać imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i
datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
5.
STONE SKIRTS zobowiązuje się do rozpatrzenia
każdej reklamacji, o której mowa w niniejszym rozdziale, w terminie do 14 dni,
a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy
reklamacja zostanie rozpatrzona.
§ IX. Pozasądowe
sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
1.
W
razie zaistnienia sporu Klient będący Konsumentem posiada możliwość
skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia
roszczeń. W szczególności Klient uprawniony jest do zwrócenia się do
wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie
postępowania mediacyjnego, bądź uprawniony jest do zwrócenia się do stałego
polubownego sądu konsumenckiego działającego przy wojewódzkim inspektorze
Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej
umowy sprzedaży.
2.
Klient
będący Konsumentem może również uzyskać bezpłatną pomoc i potrzebne informacje u
powiatowych rzeczników konsumentów.
3.
Skorzystanie
z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter
dobrowolny i obie strony muszą wyrazić zgodę na postępowanie.
4.
Regulamin
organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa Rozporządzenie
Ministra Sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu
organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich (Dz.U. 2001, nr
113, poz. 1214).
5.
Szczegółowe
informacje o pozasądowych sposobach rozwiązywania sporów pomiędzy przedsiębiorcą,
a konsumentem można znaleźć na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji
i Konsumentów pod adresem:
http://www.uokik.gov.pl/spory_
konsumenckie.php.
6.
W
razie jakichkolwiek pytań związanych z pozasądowymi sposobami rozstrzygania
sporów zachęca się również do kontaktu bezpośrednio z
STONE SKIRTS.
§ X. Postanowienia
końcowe
1.
W
sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy
prawa polskiego, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks
cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.), a w przypadku Klientów
będących Konsumentami także przepisy ustawy z dnia 30 kwietnia 2014 r. o
prawach konsumenta (DZ. U. z 2014 r., poz. 827), jak również przepisy ustawy z
dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144,
poz. 1204 z późn. zm.).
2.
Niniejszy
Regulamin zawiera następujące załączniki:
a.
Załącznik
nr 1 – Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy;
b.
Załącznik
nr 2 – Oświadczenie o odstąpieniu od umowy;
c.
Załącznik
nr 3 – Zgłoszenie reklamacji.
3.
STONE SKIRTS zastrzega sobie prawo do zmiany
niniejszego Regulaminu jedynie z ważnych przyczyn technicznych, prawnych lub
organizacyjnych. Zmiana Regulaminu staje się skuteczna i wchodzi w życie w
terminie wskazanym przez
STONE SKIRTS,
nie wcześniej jednak niż po upływie 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu
zamieszczenia na stronie internetowej Sklepu informacji o zmianie Regulaminu.
4.
Niniejszy
Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 lipca 2016 r. i obowiązuje do umów
zawartych od tego dnia.